28 Mart 2008 Cuma

Niye bos burasi?

Uzun zamandir yazmiyorum - ki zaten okuyan kimse de yoktur ama..
Elimde baslayip da yarim kalmis 10a yakin blog yazisi var, bir o kadar da yari olgun dusunce.
Sonunu getirememin sebebini buldum.
Yazilarimda hep bir sonuca varmayi hedefliyorum, konunun cesitli yonlerini ele almayi amacliyorum. Ama hayatta hic bir sey oyle degil, konu kapanimiyor. Bu nedenle de hepsi yarim kalmis.
Ingilteredeyim 2.5 aydir, gozlemlerimi yazmaya basladim ama bitiremedim.
ingiliz (kapitalist) ve belcika (yari sosyalist) ekonomik duzeni ele almak istiyorum, bir ara yazacagim. Gezilerimi yazmak istiyorum.
ama baslamayinca olmuyor.
Bundan sonra elimde internet erisimi oldukca, aklima gelen seyi ham da olsa, sonuca vardirmasam da, bir statement haline getiremesem de yazmaya calisacagim. Arkadaslarin bloglarina yazdigim yorumlar gibi. Iddia degil sadece kendi acimdan dusunduklerimi / duyduklarimi yazacagim.
Umarim boyle daha iyi olur.

1 yorum:

yavasyavas dedi ki...

evet hocam haklısın. benim de ilk blog dönemimde aynı sorunum vardı. çok yönlü olacak, iyi bir araştırma olacak, çürütülmesi zor önermeler olacak. sonra farkettim ki öyle olunca günlük olmuyor. yani bir dergiye yazı yazmıyoruz ki. altı üstü bir günlüğe yazı yazıyoruz.