2 Aralık 2007 Pazar

Bir adim daha

Uzun zamandir bir sey yazmadim. Sanirim artik pek contrast gormuyorum, daha dogrusu onemsemiyorum. Aslinda goruyorum, yazabilecegim 4-5 konu basligi da hazir, ama zaman / alet yok. Turk gencligine imkan verilse :P (Flamanlar, Belcikanin tarihi ve bolunmesi, ilkokullar ve cinsiyete bakis, F1 gezim, burokrasi) Neyse sonunda yeni apartmanimiza tasindik, ilk hengameyi de atlattik sayilir, cok rahatladi yasama kosullarimiz. Ev isitmaca partimizi bile verdik dun. Dilerim bundan sonra daha rahat olurum.
Derken yine rahat olamayacagim.. Yilbasindan sonra 3 ay Ingilterede olacagim proje icin. Aslinda uzun zamandir orayi gormek isterdim ama bu 3 ay biraz uzunca olacak. Artik oranin kontrastlarini farkliliklarini yazarim.

2 yorum:

yavasyavas dedi ki...

üstat uzun değil. 3 ay tam kıvamı. 6 ay olsa işkence. 1 ay olsa turist gibi. umarım keyifle anarsın.

MG dedi ki...

Ben de umarim oyle olur.
Aslinda hafta ici calisacagimi dusunursem dolasmak icin bir tek haftasonlari kaliyor, belki de anca yeter. Gerci vize uzarsa bu sure giderek 2.5 - 2 aya da inebilir.